tel. 22 729 88 33  :: e-mail: [email protected]

1

Wersja GT

Użytkownik, który chce poddać tuningowi swój samochód, w pierwszym rzędzie powinien zwrócić uwagę na stan techniczny swojego pojazdu. Poprawione właściwości dynamiczne samochodu wpływają na obciążenia poszczególnych elementów. Należy z dużą ostrożnością podchodzić do myśli zasadniczej formy tuningu silnika samochodu ...

czytaj dalej »

2

Hamownia

Hamownia podwoziowa to takie urzadzenie w którym samochód stoi w miejscu a droga sie przesuwa. Hamownia sluzy do precyzyjnego okreslenia charakterystyki zewnetrznej silnika w postaci mocy w KM lub kW oraz momentu obrotowego Nm. Wynik pomiaru podawany jest w postaci wykresu graficznego przebiegu mocy oraz momentu obrotowego silnika ...

czytaj dalej »

3

Filozofia

Podstawowym warunkiem powodzenia podczas wszystkich prac tuningowych jest prawidłowy stan techniczny całego samochodu. Jest to bardzo ważny element bezpieczeństwa ponieważ obciążenia dynamiczne samochodu po modyfikacji silnika czy zawieszenia lub układu hamulcowego są oczywiście wyższe.

czytaj dalej »

Galeria
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Chojnacki Motor Sport  |  21.11.17

 

 

Zaczynamy tę galerię od...końca. Początek mej przygody ze sportem samochodowym będzie w dalszej części Galerii.


Od sezonu 2012 - powrót do "korzeni" czyli Maluch Trophy

 

Lata 1996 - 2011 Rallycross w Cinquecento i Seicento

 

A teraz nieco historii, a dla niektórych prehistorii


Zaczęło się w 1977 od KJS-ów i rajdów z serii Mistrzostw Okręgu a potem Mistrzostw Polski


 

Rajd Barbórka 85" - Jacek Chojnacki z Wojtkiem Cołoszyńskim - 126P grupa B

Wypadek Bogdana Ludwiczaka w Oplu z Januszem Szerlą w Polonezie z OBR FSO

Foto - Wojtek Kossecki


 

 

A potem wyścigi na Fiacie 126P w Mistrzostwach Polski

 

 

Od 1994 Wyścigowy Puchar Fiata Cinquecento oraz cd. wyścigowych Mistrzostw Polski na Fiacie126P. W tym okresie startowałem dwoma autkami w dwóch klasach i na dodatek trzecim autkiem w rallycrossie.

 

 

A w latach  1994 - 1995 także rallycross na Fiacie 126P

 

 

 

Kochajmy maluszki i 125P

 

Ciekawostki techniczne

Poprawiony: sobota, 12 kwietnia 2014 20:31
 

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.