Renault 5 GTE 1,7 L 95 KM - pomiar z usuniętym katalizatorem (90 KM i 128 Nm) oraz z zamontowanym środkowym tłumikiem przelotowym (95 KM i 137 Nm)
Honda Civic 1,5 8V D15B8 SOHC - zbiorczy wykres: seria, wersja GT, kolektor rurowy z tłumikiem, wersja GTX ze zmodyfikowanym wałkiem - pełny opis na Facebooku https://www.facebook.com/Chojnacki-Motor-System-418756814806990/
Nissan Primera 2,0 D (silnik bez doładowania)
wersja GT - przy okazji potrzeby wymiany uszczelki głowicy
VW Polo 1,4 14v atmo - chiptuning - nie oszołomi - jak ktoś obiecuje 10% lub więcej to... :-)
cała frajda głównie z nieco większego momentu w całym zakresie obrotów, oraz w końcówce.
125P 1500 - (55 KM i 87 Nm) remont kapitalny z wersją GTA
+ zmiana pojemności silnika na 1600 ccm (89 KM i 130 Nm)
Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39
tel: 505 104 666
e-mail: chms@tlen.pl