Oferta



Oferujemy następujący zakres napraw a także modyfikacji :

 

- silników - łącznie z silnikami w układzie widlastym
- skrzyń biegów (z wyjątkiem automatów)

- sprzęgieł
- zawieszeń
- układów hamulcowych
- układów wydechowych
- elektroniki - chip tuning, box tuning oraz diagnostykę elektroniki - BOSCH KTS 540
- przywracamy do świetności Youngtimery (zawieszenie, układ hamulcowy, kierowniczy i napędowy)
- wykonujemy przeglądy techniczne, przygotowujemy auta do przeglądów okresowych w SKP, pracujących na nowych warunkach oraz szybkie naprawy

- wykonujemy obsługę systemów klimatyzacji samochodowej oraz naprawy.związane z klimatyzacją

- weryfikujemy stan techniczny samochów przed ich zakupem

 

 

 

 


MOTUL - oleje do silników samochodowych oraz motocykli z silnikami 4 i 2 suwowymi. Olej z "pierwszej ręki" z hurtowni Jaro - Oil, na pewno oryginalny

 

 

 

Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem Ogólnopolskiej Sieci Serwisowej  Q - SERVICE

 

Tym, którzy chcą kupić używany samochód proponujemy wykonanie przeglądu technicznego auta ze sprawdzeniem jego parametrów na hamowni, wykonaniem pełnej diagnostyki elektroniki sterującej pracą silnika i podzespołów sterowanych elektronicznie z wydrukiem raportu, sprawdzeniem układu napędowego, kierowniczego, zawieszenia, hamulcowego oraz stanu nadwozia ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan jakość ewentualnej naprawy blacharskiej nadwozia. koszt takiego przeglądu nie przekracza 200 zł.

Nie specjalizujemy się w obsłudze czy naprawie określonego typu samochodu. Zajmujemy się głównie samochodami producentów europejskich i azjatyckich oraz amerykańskich.

Tradycyjnie jednak już od blisko 40 lat podstawowym elementem tuningu wykonywanego w firmie jest ingerencja w silnik określona jako wersja GT silnika. Jest to tuning mechaniczny silników. Na przestrzeni lat takiej modyfikacji poddaliśmy wiele tysięcy samochodów. Tej formie modyfikacji poświęcony został odrębny rozdział.

Modernizacja silnika nie dotyczy tylko silników benzynowych. Można ją z powodzeniem wykonywać także w silnikach diesla - tych bez doładowania. W silnikach doładowanych, jednak,  zdecydowanie lepsze efekty uzyskuje się jednak dzięki tuningowi elektronicznemu zwłaszcza w relacji kosztów do efektów co nie znaczy, że i w tym zakresie także wykonujemy wersję GT, zwłaszcza w głowicach dostarczonych "luzem"

Wykonujemy także wyższe formy tuningu mechanicznego silnika określone jako wersja GTX czyli dodatkowo z innym wałkiem rozrządu. W tym przypadku dość często należy jeszcze dodatkowo zmodyfikować elektronikę oraz układ wydechowy silnika a także dolotowy.

W przypadku silników z instalacją LPG nie podejmujemy się wykonania wyższych form tuningu mechanicznego silnika od wersji GT, gdyż to nie gwarantuje jego niezmienionej trwałości, chyba że zamontowany jest sekwencyjny wtrysk gazu.

W zakresie tuningu elektronicznego od ponad 20 lat związani jesteśmy współpracą z firmą V-tech Tuning

Wykonujemy tuning elektroniczny silników wolnossących oraz doładowanych z wszystkimi systemami zasilania i rodzajami paliwa


Montujemy tuning boxy do samochodów z doładowanymi silnikami diesla.


Wykonujemy także chip tuning w turbodieslach z najnowszym sterownikiem Bosch EDC-16 , EDC-17, MED-17 stosowanym np. w Fordzie TDCi ze sterownikiem Delphi oraz w samochodach koncernu MB, PSA, Alfa Romeo, Audi/VAG, BMW, Rover, Renault i wielu innych.

Polecamy zawory EGR firmy DELPHI sterowanych podciśnieniem - do starszych modeli silników oraz elektrycznie, do nowszych silników.

W przypadku wielu typów samochodów zajmujemy się, w oparciu o urządzenie KTS-540 BOSCH diagnostyką elektroniki samochodowej oraz kasowaniem błędów ECU a także pozostałych systemów sterowania opartych o elektronikę a dotyczących: Air Bag, klimatyzacji, ABS, pasów bezpieczeństwa , silników i innych systemów. Typowy koszt diagnostyki wynosi 50 - 85 zł z wydrukiem wyniku w postaci raportu. Podejmujemy się prac wykraczających poza podstawowe działania oparte o diagnostykę sterowników w sytuacji gdy zawodzi technika diagnozy opartej o typowe urządzenia diagnostyczne. Dotyczy to zwłaszcza starszych typów samochodów ze szczątkową możliwością podstawowej diagnostyki z ECU oparta o tzw. samodiagnozę.
Zajmujemy się również naprawami wszystkich podzespołów w samochodzie a także wykonujemy remonty kapitalne i naprawy bieżące silników oraz skrzyń biegów oraz okresowe przeglądy techniczne OT-2. Taki przegląd w firmie zajmuje prawie cały dzień, w przypadku auta ze znaczącym przebiegiem, w przeciwieństwie do około 2 godzin w typowym ASO.
Wykonujemy serwis kół w pełnym zakresie na sprzęcie HOFMANN z wyważarką Geodyna 4300 VPM Technology oraz demontażownicą Monty 3300 z Easymont pro, łącznie z optymalizacją ustawienia opony względem felgi.

Oferujemy metalowe tarcze sprzęgła z elementami ciernymi ze spieków do wielu typów samochodów o podwyższonej mocy a zwłaszcza momencie obrotowym silnika.


Dysponując hamownią podwoziową SCHENCK wyposażoną w obciążeniowy oraz bezwładnościowy system pomiarowy wykonujemy pomiary mocy i momentu obrotowego silnika co określone jest jako: charakterystyka zewnętrzna silnika.

UWAGA! Nie wykonujemy pomiarów aut z napędem 4x4

 

Ze względu na wielką ilość typów samochodów, nie mamy możliwości podania szczegółowych ofert przypisanych do każdego typu samochodu, czy wersji. Chętnie udzielimy informacji za pośrednictwem poczty internetowej.

Wersja GT silnika 8 zaworowego - 1650 zł - 2500 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
Wersja GT silnika 16 zaworowego - 2600 zł - 3800 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
Silniki o większej ilości zaworów oraz typu V - ponad 6000 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
Fiat 126P czyli Maluszek to samochód, który zawsze będziemy obsługiwać i tuningować. Do końca świata i...resztę przecież znacie :-)


Chiptuning – koszt przeróbki oryginalnego pliku odczytanego z komputera samochodu w zależności od rodzaju pojazdu.
Podczas wykonywania chiptuningu przesunięcie limitera lub zmiana dawki rozruchowej są bezpłatne.
Dotyczy wyłącznie samochodów fabrycznych – bez przeróbek mechanicznych.
Ceny przeróbek aut zmodyfikowanych mechanicznie są ustalane indywidualnie przed ich wykonaniem.

 


Nie zajmujemy się naprawą automatycznych skrzyń biegów
Nie zajmujemy się przeróbką układów hamulcowych w oparciu o podzespoły bez homologacji
Nie montujemy filtrów stożkowych do użytkowych samochodów
Nie zakładamy magnetyzerów
Nie zgadzamy się na modyfikacje polegające na usuwaniu katalizatorów
Nie montujemy w miejsce katalizatorów strumienic
Nie montujemy turbosprężarek w systemie soft
Nie montujemy instalacji LPG
Nie wykonujemy tuningu instalacji LPG
Nie wykonujemy chip tuningu silników z instalacją LPG z wyjątkiem wtrysku sekwencyjnego gazu
Nie zajmujemy się tuningiem optycznym
Nie zajmujemy się tuningiem ekstremalnym

Nie wykonujemy tzw. swapów silników



 

 

Renault R5 po regulacji silnika

Kontakt do firmy

Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32,
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39
tel: 22 729 88 33   505 104 666
e-mail: [email protected]