Testy

Renault 5 GTE 1,7 L 95 KM - pomiar z usuniętym katalizatorem (90 KM i 128 Nm) oraz z zamontowanym środkowym tłumikiem przelotowym (95 KM i 137 Nm)

Honda Civic 1,5 8V D15B8 SOHC - zbiorczy wykres: seria, wersja GT, kolektor rurowy z tłumikiem, wersja GTX ze zmodyfikowanym wałkiem - pełny opis na Facebooku https://www.facebook.com/Chojnacki-Motor-System-418756814806990/

Honda Civic 1,5 8v D15B8 Kanada 93' - wersja GTX  (z wałkiem rozrządu)

VW Golf 1,6 16v - seria i wersja GTA

Passat 2,0 TDI 170 KM - pomiar porównawczy z brudnym i czystym przepływomierzem

Honda Civic 1,6 V-TEC - porównanie - filtr sportowy (wkładka) i filtr seryjny

Opel Vectra GTS 1,9 16v CDTi 150 KM - boxtuning

Nissan Primera 2,0 D (silnik bez doładowania)
wersja GT - przy okazji potrzeby wymiany uszczelki głowicy

Vauxhall 2,2 16v 150 KM z LPG - na benzynie
porównanie seryjnego i b. lekkiego koła zamachowego

VW Polo 1,4 14v atmo - chiptuning - nie oszołomi - jak ktoś obiecuje 10% lub więcej to... :-)
cała frajda głównie z nieco większego momentu w całym zakresie obrotów, oraz w końcówce.

Chrysler PT Cruiser 2,2 CRDI 124 KM  - boxtuning

Skoda Fabia HTP 1,2 12v - wersja GTA silnika

Ford Mondeo 2,0 TDCI 140 KM - chiptuning

Opel Vectra 2,0 16v - pomiar porównawczy z seryjnym kołem zamachowym i lekkim

Toyota HI Lux  2,5 D4D 120 KM - boxtuning

VW Passat 2,5 TDI automat - chiptuning

125P 1500 - (55 KM i 87 Nm) remont kapitalny z wersją GTA
+ zmiana pojemności silnika na 1600 ccm (89 KM i 130 Nm)

VW Passat B6 2,0 TDI - pomiar porównawczy z brudnym i czystym filtrem DPF

Honda Civic VI 1,6 - kolektor rurowy - nie zawsze da efekty ale wygładził przebieg KN i Nm

Mercedes Benz C 250 2,2 CDI chiptuning

Peugeot 206 1,6 16v - wersja GTX-A silnika

Polski Fiat 125P 1,6 remont kapitalny z wersją GTA-S

Ford Cougar 2,0 16v z LPG - wersja GT silnika

Dacia Logan 1,6 wersja GT silnika

Renault Laguna II 1,9 DCI - chiptuning

Ford Mondeo 2,0 TDCI 140 KM - chiptuning

Toyota Avensis 2,2 D-CAT - boxtuning

Citroen ZX 1,4 I  zabawa w tuning wydechu - cieniutko

Citroen Jumpy 2,0 HDI chiptuning

BMW 530 D 192 KM chiptuning

Ford Focus 2,0 TDCI 2011 boxtuning

Peugeot Partner 1,6 16v wersja GT silnika

BMW 318CI 2,0 wersja GTA silnika - benzyna

BMW 318 CI 2,0 wersja GTA silnika - LPG

Toyota Celica 2,0 16v wersja GTA silnika + układ dolotowy i wydech

Opel Astra GTC 2,0 Turbo 16- chiptuning

Peugeot 206 1,6 16v - wersja GTA

Ford Mondeo 2,2 TDCi chiptuning

Ford Focus 1,6 TDCi - boxtuning

Mazda Premacy 2,0 TDi - boxtuning

Opel Astra 1,7 CDTi - boxtuning

Toyota Corolla 1,4 VVTi - po tuningu układu wydechowego

Peugeot 207 1,4 16v wersja GT silnika

Toyota Hilux 2,0 D4D boxtuning

Citroen Saxo 1,6 16v wersja GTX-A silnika (sportowe wałki)

Fiat 126P 650 wersja GTX silnika

Mercedes Vaneo 1,7 CDI chiptuning

Fiat Panda 1,2 wersja GTA silnika

Mercedes A170 CDi - chiptuning

Toyota Corolla 1,4 D4D - boxtuning

Honda Civic 2,2 ICDTi - boxtuning

Volvo V70 2,4 140 KM - chiptuning

BMW 120 D - chiptuning

Chevrolet Lacetti 1,6 16v 109 KM z LPG - wersja GT silnika

Ford Focus 1,6 16 - wersja GTA silnika

Alfa Romeo 1,4 TS - wersja GT silnika

Toyota Avensis 2,0 D4D 116 KM - boxtuning

BMW 328 - wersja GT + strojenie wałków + chiptuning

Skoda Fabia 1,2 64 KM - dolot Węglarski+strumienica+Ulter Sport i na deser chip i jest efekt

VW Passat 1,9 TDi 110 KM - chiptuning

Ford Cougar 2,0 130 KM z LPG - wersja GTA silnika

VW Golf IV 1,6 16v - z katalizatorem i bez

VW Golf IV 1,6 16v - z katem i bez + wersja GTA silnika

Toyota Avensis 2,2 D4D D-CAT - boxtuning

Fiat Seicento 1,2 - wersja GTX + chip z limiterem

Toyota Corolla 1,4 VVTi - wersja GT silnika

Suzuki Swift VVT 1,5 16v - sportowy wydech

Audi A4 2,0 TDI - chiptuning

Honda FR-V 2,0 16v - wersja GTA silnika

Fiat Punto 1,9 JTD 85 KM - chiptuning

Ford Focus 1,8 TDDi - boxtuning

Seat Altea 1,6 - benzyna - wersja GTA

Seat Altea 1,6 LPG - wersja GTA silnika

Peugeot 207 1,4 - wersja GTA silnika

 

Mitsubishi Outlander 2,0 DID 2008 140 KM - boxtuning

Ford Mondeo 2,0 TDCi - chiptuning

Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - chiptuning

Hyundai Elantra - swap silnika 1,6 na 2,0 z wersją GTX-A silnika

Mercedes B180 2,0 CDi - chiptuning

Seat Leon 1,6 8v - wersja GTA silnika

Honda Accord Type S 2,4 L 16v - wersja GTA silnika

Mercedes Vaneo 1,7 CDi 91 KM - chiptuning

Ford Mondeo 2,0 TDCi - chiptuning

Renault Laguna 1,8 T - chiptuning

KIA Cee'd 1,4 16v - wersja GTA silnika

Alfa Romeo 159 1,9 JTDM - boxtuning

Peugeot 206 1,4 8v - wersja GTA silnika

Toyota Auris 1,4 D4D 90 KM - boxtuning

Toyota Auris 1,4 D4D 90 KM - boxtuning

Fiat Marea 1,6 16v - wersja GTA silnika

Peugeot 807 2,2 HDi - chiptuning

BMW 3,0 V6 - strojenie silnika z piggibackiem

Volvo S70 2,5 T - chiptuning

Toyota Avensis 2,2 D4D - boxtuning

BMW Cabrio 1,8 - wersja GT silnika

Mercedes E200 2,2 CDi - chiptuning

BMW 520 D 2,0 - chiptuning

Opel Zafira B 1,9 CDTI - boxtuning

Skoda Superb 1,9 TDI - chiptuning

Nissan Primera 2,0 - boxtuning

VW Sharan 1,9 TDI - boxtuning

Matiz - wersja GTA silnika

Opel Zafira 1,8 16v z LPG - chiptuning

Volvo V40 1,9 DCi - chiptuning

Chevrolet Spark 1,0 - wersja GT silnika

Citroen C5 2,0 HDI - chiptuning

Ford Mondeo 2,2 TDCi - boxtuning

Citroen C Crosser 2,2 HDI - chiptuning

Citroen C5 2,0 HDI - chiptuning

Citroen Saxo 1,1 - wersja GTA silnika

Honda Civic 1,8 16v 2008 - wersja GTA silnika

Renault Clio 1,6 16v 2003 - wersja GTA silnika

Fiat Seicento 1,2 Turbo przed i po strojeniu

Opel Corsa 1,4 EcoTec - wersja GT silnika

Fiat 500 1,2 8v - wersja GTA silnika

Nubira 2,0 16v - wersja GTA

Peugeot 407 SW 1,6 HDi - boxtuning

Fiat Panda 1,1 wersja GTA + wkładka K&N

VW Caddy Life 1,9 TDi 110 KM - chiptuning

Peugeot 307 2,0 HDi 90 KM - chiptuning

Polonez Caro Plus 1,6 GLI - wersja GTA silnika

Skoda Octavia II - TDi - chiptuning

Chrysler PT Cruiser 2,2 - boxtuning

Saab 9-3 1,9 TiD - chiptuning

Toyota Avensis 1,6 - wersja GT silnika

Mazda 323 1,4 - układ wydechowy

Toyota Avensis 2,2 D4D D-CAT - boxtuning

Seat Ibiza 1,2 12v - chiptuning

Porsche 944 S2 3,0 - tuningowy wydech - katastrofa

Opel Astra G 1,8 16v - wersja GT silnika

KIA Sportage 2,0 CRDi 140 KM - boxtuning

BMW Z3 1,8 - chiptuning

Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD - chiptuning

Volvo S80 2,0 T - chiptuning

Kontakt do firmy

Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32,
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39
tel: 22 729 88 33   505 104 666
e-mail: [email protected]