tel. 22 729 88 33  :: e-mail: [email protected]

1

Wersja GT

Użytkownik, który chce poddać tuningowi swój samochód, w pierwszym rzędzie powinien zwrócić uwagę na stan techniczny swojego pojazdu. Poprawione właściwości dynamiczne samochodu wpływają na obciążenia poszczególnych elementów. Należy z dużą ostrożnością podchodzić do myśli zasadniczej formy tuningu silnika samochodu ...

czytaj dalej »

2

Hamownia

Hamownia podwoziowa to takie urzadzenie w którym samochód stoi w miejscu a droga sie przesuwa. Hamownia sluzy do precyzyjnego okreslenia charakterystyki zewnetrznej silnika w postaci mocy w KM lub kW oraz momentu obrotowego Nm. Wynik pomiaru podawany jest w postaci wykresu graficznego przebiegu mocy oraz momentu obrotowego silnika ...

czytaj dalej »

3

Filozofia

Podstawowym warunkiem powodzenia podczas wszystkich prac tuningowych jest prawidłowy stan techniczny całego samochodu. Jest to bardzo ważny element bezpieczeństwa ponieważ obciążenia dynamiczne samochodu po modyfikacji silnika czy zawieszenia lub układu hamulcowego są oczywiście wyższe.

czytaj dalej »

Oferta
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Chojnacki Motor Sport  |  21.11.17

1


Oferujemy następujący zakres napraw a także modyfikacji:


  • silników

  • skrzyń biegów (z wyjątkiem automatów)

  • zawieszeń

  • układów hamulcowych

  • układów wydechowych

  • elektroniki - chip tuning, box tuning oraz diagnostykę elektroniki - BOSCH  KTS 540 także w wersji mobilnej z  diagnostyką u Klienta

  • przywracamy do świetności  Oldtimery  (zawieszenie, układ hamulcowy, kierowniczy i napędowy)

 

  • wykonujemy przeglądy okresowe oraz szybkie naprawy

 

 

  • MOTUL - oleje do silników samochodowych oraz motocykli z silnikami 4 i 2 suwowymi


Olej z "pierwszej ręki"  na pewno oryginalny i niedrogo w

Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży produktów samochodowych


MOTUL

 

 

Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem Ogólnopolskiej Sieci Serwisowej   Q - SERVICE


***

 

Ciekawy artykuł na temat oryginalnych części stosowanych w autoryzowanych serwisach zaczerpnięty z www.warsztatowiec.info nawiązujący do mitu o oryginalnych częściach.




Tym, którzy chcą kupić używany samochód proponujemy wykonanie przeglądu technicznego auta ze sprawdzeniem jego parametrów na hamowni, wykonaniem pełnej diagnostyki elektroniki sterującej pracą silnika i  podzespołów sterowanych elektronicznie z wydrukiem raportu, sprawdzeniem układu napędowego, kierowniczego, zawieszenia, hamulcowego oraz stanu nadwozia ze szczególnym zwróceniem uwagi na stan jakość ewentualnej naprawy blacharskiej nadwozia. koszt takiego przeglądu nie przekracza 200 zł.


Nie specjalizujemy się w obsłudze czy naprawie określonego typu samochodu. Zajmujemy się głównie samochodami producentów europejskich i azjatyckich oraz amerykańskich.

 

Tradycyjnie jednak już od ponad 34 lat głównym elementem tuningu wykonywanego w firmie jest ingerencja w silnik określona jako wersja GT silnika. Jest to tuning mechaniczny silników. Na przestrzeni lat takiej modyfikacji poddaliśmy wiele tysięcy samochodów. Tej formie modyfikacji poświęcony został odrębny rozdział.

 

Modernizacja silnika nie dotyczy tylko silników benzynowych. Można ją z powodzeniem wykonywać także w silnikach diesla - tych bez doładowania. W silnikach doładowanych zdecydowanie lepsze efekty uzyskuje się jednak dzięki tuningowi elektronicznemu zwłaszcza w relacji kosztów do efektów.

 

Wykonujemy także wyższe formy tuningu mechanicznego silnika określone jako wersja GTX czyli dodatkowo z innym wałkiem rozrządu. W tym przypadku dość często należy jeszcze dodatkowo zmodyfikować elektronikę oraz układ wydechowy silnika a także dolotowy.

 

W przypadku silników z instalacją LPG nie podejmujemy się wykonania wyższych form tuningu mechanicznego silnika od wersji GT, gdyż to nie gwarantuje jego niezmienionej trwałości, chyba że zamontowany jest sekwencyjny wtrysk gazu.

 

W zakresie tuningu elektronicznego od ponad 17 lat związani jesteśmy współpracą z firmą V-tech Tuning

 

Wykonujemy tuning elektroniczny silników wolnossących oraz doładowanych z wszystkimi systemami zasilania i rodzajami paliwa

 

 

Montujemy tuning boxy do samochodów z doładowanymi silnikami diesla

 

Wykonujemy także chip tuning w turbodieslach z najnowszym sterownikiem Bosch EDC-16 , EDC-17, MED-17 stosowanym np. w Fordzie TDCi ze sterownikiem Delphi oraz w samochodach koncernu MB, PSA, Alfa Romeo, Audi/VAG, BMW, Rover, Renault i wielu innych.

 

Polecamy zawory EGR firmy DELPHI sterowanych podciśnieniem - do starszych modeli silników oraz elektrycznie, do nowszych silników.

 

W przypadku wielu typów samochodów zajmujemy się, w oparciu o urządzenie KTS-540 BOSCH diagnostyką elektroniki samochodowej oraz kasowaniem błędów ECU a także pozostałych systemów sterowania opartych o elektronikę a dotyczących: Air Bag, klimatyzacji, ABS, pasów bezpieczeństwa i innych systemów. Typowy koszt diagnostyki wynosi 50 - 75 zł z wydrukiem wyniku w postaci raportu. Podejmujemy się prac wykraczających poza podstawowe działania oparte o diagnostykę sterowników w sytuacji gdy zawodzi technika diagnozy opartej o typowe urządzenia diagnostyczne. Dotyczy to zwłaszcza starszych typów samochodów ze szczątkową możliwością podstawowej diagnostyki z ECU oparta o tzw. samodiagnozę.

Zajmujemy się również naprawami wszystkich podzespołów w samochodzie a także wykonujemy remonty kapitalne i naprawy bieżące silników oraz skrzyń biegów oraz okresowe przeglądy techniczne OT-2. Taki przegląd w firmie zajmuje prawie cały dzień w przeciwieństwie do około 2 godzin w typowym ASO a na czas przeglądu oferujemy samochód zastępczy.

Wykonujemy serwis kół w pełnym zakresie na sprzęcie HOFMANN z wyważarką Geodyna 4300 VPM Technology oraz demontażownicą Monty 3300 z Easymont pro, łącznie z optymalizacją ustawienia opony względem felgi.

Polecamy systemy hamulcowe TAROX - do użytkowych i usportowionych samochodów a także z rozwiązaniami wielotłoczkowymi i z tarczami hamulcowymi o średnicy ponad 360 mm do bardzo mocnych samochodów używanych w sporcie wyczynowym. Wszystkie produkty TAROX mają homologację EU.

 

Oferujemy metalowe tarcze sprzęgła z elementami ciernymi ze spieków do wielu typów samochodów o podwyższonej mocy a zwłaszcza momentu obrotowego silnika.

  • Nie zajmujemy się naprawą automatycznych skrzyń biegów
  • Nie zajmujemy się przeróbką układów hamulcowych w oparciu o podzespoły bez homologacji
  • Nie montujemy filtrów stożkowych do użytkowych samochodów
  • Nie zakładamy magnetyzerów
  • Nie zgadzamy się na modyfikacje polegające na usuwaniu katalizatorów
  • Nie montujemy w miejsce katalizatorów strumienic
  • Nie montujemy turbosprężarek w systemie soft
  • Nie montujemy instalacji LPG
  • Nie wykonujemy tuningu instalacji LPG
  • Nie wykonujemy chip tuningu silników z instalacją LPG z wyjątkiem wtrysku sekwencyjnego gazu
  • Nie zajmujemy się tuningiem optycznym
  • Nie zajmujemy się tuningiem ekstremalnym

 

Dysponując hamownią podwoziową SCHENCK wyposażoną w obciążeniowy oraz bezwładnościowy system pomiarowy wykonujemy pomiary mocy i momentu obrotowego silnika co określone jest jako: charakterystyka zewnętrzna silnika.

Ze względu na wielką ilość typów samochodów, nie mamy możliwości podania szczegółowych ofert przypisanych do każdego typu samochodu, czy wersji. Chętnie udzielimy informacji za pośrednictwem poczty internetowej.

 

  • Wersja GT silnika  8  zaworowego - 1650 zł - 2500 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
  • Wersja GT silnika 16 zaworowego - 2600 zł - 3800 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
  • Silniki o większej ilości zaworów oraz typu V - ponad 6000 zł (w zależności od typu silnika i producenta)
  • Fiat 126P czyli Maluszek to samochód, który zawsze będziemy obsługiwać i tuningować. Do końca świata i...resztę przecież znacie :-)

 

Chiptuning – koszt przeróbki oryginalnego pliku odczytanego z komputera samochodu w zależności od rodzaju pojazdu.

Podczas wykonywania chiptuningu przesunięcie limitera lub zmiana dawki rozruchowej są bezpłatne.

Dotyczy wyłącznie samochodów fabrycznych – bez przeróbek mechanicznych.

Ceny przeróbek aut zmodyfikowanych mechanicznie są ustalane indywidualnie przed ich wykonaniem.

 


 

W rozdziale Filozofia - wyjaśniamy naszą aprobatę lub częściej niechęć do różnych form tuningu, natomiast w rozdziale Testy przedstawiamy wyniki wielu pomiarów na hamowni różnych rozwiązań.

Montujemy również tuning boxy do samochodów: KIA Carnival 2,9 CRDi 16V oraz KIA Sorento 2,5 CRDi 16V oraz Hyundai 2,0 i 2,9.

 

W rozdziale TESTY na naszej stronie podane są pomiary trakcyjne wielu różnych samochodów przed i po modyfikacjach w zakresie tuningu mechanicznego czy elektronicznego. Czas modyfikacji silników wielozaworowych z reguły wynosi 5 dni. Czas modyfikacji silników 8 zaworowych wynosi 3 dni. W wyjątkowych przypadkach możemy wykonać modyfikację w ciągu 2 dni w samochodach, w których normalnie zabiera ona 3 dni. Tuning elektroniczny oparty o chip oraz tuning box trwa od 2 do 5 godzin. Klientom z odległych miejsc zamieszkania polecamy nocleg w lokalnym hotelu o całkiem przyzwoitym standardzie i w cenie 60 zł za dobę. Przyjmujemy płatności kartami : VISA, VISA ELECTRON, MASTER CARD, MAESTRO

 

Firma nie posiada żadnego przedstawicielstwa ani filii na terenie Polski. Ponad 42 - letnie doświadczenie firmy w zakresie tuningu jest gwarancją skuteczności a przypadki awarii są niezwykle rzadkie i w takich przypadkach nie uchylamy się od odpowiedzialności i obowiązku naprawienia szkody. Udzielana gwarancja najczęściej wynosi 12 miesięcy bez limitu przebiegu pojazdu w tym okresie. W przypadku wykonywania chip tuningu lub montażu boxa, gwarancja ( na sprawne działanie zamontowanego urządzenia ) wynosi 24 miesiące.


 

Poprawiony: piątek, 17 listopada 2017 22:35
 

Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32,
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39

 

tel: 22 729 88 33
e-mail: chms@tlen.pl

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.