tel. 22 729 88 33  :: e-mail: [email protected]

1

Wersja GT

Użytkownik, który chce poddać tuningowi swój samochód, w pierwszym rzędzie powinien zwrócić uwagę na stan techniczny swojego pojazdu. Poprawione właściwości dynamiczne samochodu wpływają na obciążenia poszczególnych elementów. Należy z dużą ostrożnością podchodzić do myśli zasadniczej formy tuningu silnika samochodu ...

czytaj dalej »

2

Hamownia

Hamownia podwoziowa to takie urzadzenie w którym samochód stoi w miejscu a droga sie przesuwa. Hamownia sluzy do precyzyjnego okreslenia charakterystyki zewnetrznej silnika w postaci mocy w KM lub kW oraz momentu obrotowego Nm. Wynik pomiaru podawany jest w postaci wykresu graficznego przebiegu mocy oraz momentu obrotowego silnika ...

czytaj dalej »

3

Filozofia

Podstawowym warunkiem powodzenia podczas wszystkich prac tuningowych jest prawidłowy stan techniczny całego samochodu. Jest to bardzo ważny element bezpieczeństwa ponieważ obciążenia dynamiczne samochodu po modyfikacji silnika czy zawieszenia lub układu hamulcowego są oczywiście wyższe.

czytaj dalej »

Testy
PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator  |  21.09.17

Renault 5 GTE 1,7 L 95 KM - pomiar z usuniętym katalizatorem (90 KM i 128 Nm) oraz z zamontowanym środkowym tłumikiem przelotowym (95 KM i 137 Nm)


Honda Civic 1,5 8V D15B8 SOHC - zbiorczy wykres: seria, wersja GT, kolektor rurowy z tłumikiem, wersja GTX ze zmodyfikowanym wałkiem - pełny opis na Facebooku https://web.facebook.com/Chojnacki-Motor-System-418756814806990/


Honda Civic 1,5 8v D15B8 Kanada 93' - wersja GTX  (z wałkiem rozrządu)

VW Golf 1,6 16v - seria i wersja GTA

Passat 2,0 TDI 170 KM - pomiar porównawczy z brudnym i czystym przepływomierzem

Honda Civic 1,6 V-TEC - porównanie - filtr sportowy (wkładka) i filtr seryjny

Opel Vectra GTS 1,9 16v CDTi 150 KM - boxtuning

Nissan Primera 2,0 D (silnik bez doładowania)
wersja GT - przy okazji potrzeby wymiany uszczelki głowicy

Vauxhall 2,2 16v 150 KM z LPG - na benzynie
porównanie seryjnego i b. lekkiego koła zamachowego

VW Polo 1,4 14v atmo - chiptuning - nie oszołomi - jak ktoś obiecuje 10% lub więcej to... :-)
cała frajda głównie z nieco większego momentu w całym zakresie obrotów, oraz w końcówce.

Chrysler PT Cruiser 2,2 CRDI 124 KM  - boxtuning

Skoda Fabia HTP 1,2 12v - wersja GTA silnika

Ford Mondeo 2,0 TDCI 140 KM - chiptuning

Opel Vectra 2,0 16v - pomiar porównawczy z seryjnym kołem zamachowym i lekkim

VW Golf 1,9 TDI Plus - chiptuning

Toyota HI Lux  2,5 D4D 120 KM - boxtuning

VW Passat 2,5 TDI automat - chiptuning

125P 1500 - (55 KM i 87 Nm) remont kapitalny z wersją GTA
+ zmiana pojemności silnika na 1600 ccm (89 KM i 130 Nm)
VW Passat B6 2,0 TDI - chiptuning po udrożnieniu filtra DPF (porównać z poniższym testem)
VW Passat B6 2,0 TDI - pomiar porównawczy z brudnym i czystym filtrem DPF


Honda Civic VI 1,6 - kolektor rurowy - nie zawsze da efekty ale wygładził przebieg KN i Nm
Mercedes Benz C 250 2,2 CDI chiptuning

Peugeot 206 1,6 16v - wersja GTX-A silnika
Polski Fiat 125P 1,6 remont kapitalny z wersją GTA-S

Saab 9-5 2,2 TiD 120 KM  boxtuning

Ford Cougar 2,0 16v z LPG - wersja GT silnika

Dacia Logan 1,6 wersja GT silnika

Renault Laguna II 1,9 DCI - chiptuning

Ford Mondeo 2,0 TDCI 140 KM - chiptuning

Toyota Avensis 2,2 D-CAT - boxtuning

Citroen ZX 1,4 I  zabawa w tuning wydechu - cieniutko

Citroen Jumpy 2,0 HDI chiptuning

BMW 530 D 192 KM chiptuning
Ford Focus 2,0 TDCI 2011 boxtuning

Peugeot Partner 1,6 16v wersja GT silnika

BMW 318CI 2,0 wersja GTA silnika - benzyna

BMW 318 CI 2,0 wersja GTA silnika - LPG
Toyota Celica 2,0 16v wersja GTA silnika + układ dolotowy i wydech

Opel Astra GTC 2,0 Turbo 16- chiptuning

Peugeot 206 1,6 16v - wersja GTA

Ford Mondeo 2,2 TDCi chiptuning

Ford Focus 1,6 TDCi - boxtuning

Mazda Premacy 2,0 TDi - boxtuning

Opel Astra 1,7 CDTi - boxtuning

Toyota Corolla 1,4 VVTi - po tuningu układu wydechowego

Peugeot 207 1,4 16v wersja GT silnika

Toyota Hilux 2,0 D4D boxtuning

Citroen Saxo 1,6 16v wersja GTX-A silnika (sportowe wałki)
126P wersja GTX-A silnika 126P wersja GTX-A siln.
Fiat 126P 650 wersja GTX silnika

Mercedes Vaneo 1,7 CDI chiptuning

Fiat Panda 1,2 wersja GTA silnika

Mercedes A170 CDi - chiptuning

Toyota Corolla 1,4 D4D - boxtuning

Honda Civic 2,2 ICDTi - boxtuning

Volvo V70 2,4 140 KM - chiptuning

BMW 120 D - chiptuning

Chevrolet Lacetti 1,6 16v 109 KM z LPG - wersja GT silnika

Ford Focus 1,6 16 - wersja GTA silnika

Alfa Romeo 1,4 TS - wersja GT silnika

Toyota Avensis 2,0 D4D 116 KM - boxtuning

BMW 328 - wersja GT + strojenie wałków + chiptuning

Skoda Fabia 1,2 64 KM - dolot Węglarski+strumienica+Ulter Sport i na deser chip i jest efekt

VW Passat 1,9 TDi 110 KM - chiptuning

Ford Cougar 2,0 130 KM z LPG - wersja GTA silnika

VW Golf IV 1,6 16v - z katalizatorem i bez

VW Golf IV 1,6 16v - z katem i bez + wersja GTA silnika

Toyota Avensis 2,2 D4D D-CAT - boxtuning

Fiat Seicento 1,2 - wersja GTX + chip z limiterem

Toyota Corolla 1,4 VVTi - wersja GT silnika

Suzuki Swift VVT 1,5 16v - sportowy wydech
Audi A4 140 KM - chiptuning
Audi A4 2,0 TDI - chiptuning

Honda FR-V 2,0 16v - wersja GTA silnika

Fiat Punto 1,9 JTD 85 KM - chiptuning

Ford Focus 1,8 TDDi - boxtuning

Seat Altea 1,6 - benzyna - wersja GTA

Seat Altea 1,6 LPG - wersja GTA silnika

Peugeot 207 1,4 - wersja GTA silnika

Mitsubishi Outlander 2,0 DID 2008 140 KM - boxtuning

Ford Mondeo 2,0 TDCi - chiptuning

Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - chiptuning

Hyundai Elantra - swap silnika 1,6 na 2,0 z wersją GTX-A silnika

Mercedes B180 2,0 CDi - chiptuning

Seat Leon 1,6 8v - wersja GTA silnika
Honda Accord Type S 2,4 L 16v - wersja GTA silnika

Mercedes Vaneo 1,7 CDi 91 KM - chiptuning

Ford Mondeo 2,0 TDCi - chiptuning
Renault Laguna 1,8 T - chiptuning
Renault Laguna 1,8 T - chiptuning

KIA Cee'd 1,4 16v - wersja GTA silnika
Alfa Romeo 159 JTDM - boxtuning
Alfa Romeo 159 1,9 JTDM - boxtuning

Peugeot 206 1,4 8v - wersja GTA silnika
Toyota Auris 1,4 D4D 90 KM - boxtuning
Toyota Auris 1,4 D4D 90 KM - boxtuning

Fiat Marea 1,6 16v - wersja GTA silnika

Peugeot 807 2,2 HDi - chiptuning

BMW 3,0 V6 - strojenie silnika z piggibackiem
Volvo S70 2,5 T - chiptuning
Volvo S70 2,5 T - chiptuning
Toyota Avensis D4D - boxtuning
Toyota Avensis 2,2 D4D - boxtuning
BMW 1,8 Cabrio - wersja GT silnika
BMW Cabrio 1,8 - wersja GT silnika

Mercedes E200 2,2 CDi - chiptuning
BMW 520 D 2,0 - chiptuning
BMW 520 D 2,0 - chiptuning
Opel Zafira 1,9 CDTI - boxtuning
Opel Zafira B 1,9 CDTI - boxtuning
Skoda Superb 1,9 TDI - chiptuning
Skoda Superb 1,9 TDI - chiptuning

Nissan Primera 2,0 - boxtuning
VW Sharan 1,9 TDI - chiptuning
VW Sharan 1,9 TDI - boxtuning

Matiz - wersja GTA silnika
Opel Zafira 1,8 16v z LPG - chiptuning
Opel Zafira 1,8 16v z LPG - chiptuning

Volvo V40 1,9 DCi - chiptuning
Chevrolet Spark 1,0 - wersja GTA silnika
Chevrolet Spark 1,0 - wersja GT silnika
Citroen C5 2,0 HDI - chiptuning
Citroen C5 2,0 HDI - chiptuning

Ford Mondeo 2,2 TDCi - boxtuning
Citroen C Crosser 2,2 HDI - chiptuning
Citroen C Crosser 2,2 HDI - chiptuning
Citroen 2,0 HDI 110 KM - chiptuning
Citroen C5 2,0 HDI - chiptuning
Citroen Saxo 1,1 - wersja GTA silnika
Citroen Saxo 1,1 - wersja GTA silnika
Honda Civic 1,8 16v 2008 - wersja GTA silnika
Honda Civic 1,8 16v 2008 - wersja GTA silnika
Renault Clio 1,6 16v 2003 - wersja GTA silnika
Renault Clio 1,6 16v 2003 - wersja GTA silnika

Fiat Seicento 1,2 Turbo przed i po strojeniu
Opel Corsa 1,4 EcoTec - wersja GTA silnika
Opel Corsa 1,4 EcoTec - wersja GT silnika
Fiat 500 1,2 8v - wersja GT silnika
Fiat 500 1,2 8v - wersja GTA silnika

Nubira 2,0 16v - wersja GTA

Peugeot 407 SW 1,6 HDi - boxtuning

Fiat Panda 1,1 wersja GTA + wkładka K&N

VW Caddy Life 1,9 TDi 110 KM - chiptuning

Peugeot 307 2,0 HDi 90 KM - chiptuning

Polonez Caro Plus 1,6 GLI - wersja GTA silnika

Skoda Octavia II - TDi - chiptuning

Chrysler PT Cruiser 2,2 - boxtuning

Saab 9-3 1,9 TiD - chiptuning

Toyota Avensis 1,6 - wersja GT silnika

Mazda 323 1,4 - układ wydechowy

Toyota Avensis 2,2 D4D D-CAT - boxtuning

Seat Ibiza 1,2 12v - chiptuning

Porsche 944 S2 3,0 - tuningowy wydech - katastrofa

Opel Astra G 1,8 16v - wersja GT silnika

KIA Sportage 2,0 CRDi 140 KM - boxtuning

BMW Z3 1,8 - chiptuning

Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD - chiptuning
Volvo S80 T Volvo S 80 T
Volvo S80 2,0 T - chiptuning
Poprawiony: wtorek, 16 lutego 2016 21:19
 

Chojnacki Motor System S.C.
Jacek Chojnacki, Joanna Zak,
Pruszkowska 32,
05-830 Nadarzyn,
NIP: 534-001-53-39

 

tel: 22 729 88 33
e-mail: [email protected]

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.